21 Mayıs 2008 Çarşamba

Söyleyecek söz var


Tam 12 gün kadar olmuş yeni bir şeyler yazmayalı, ilk birkaç günü tamamiyle benim kontrolüm altındaydı esasında, sözünü saklayan, gerektiği yerde konuşan ağır abi darbesini vurmayı planlıyordum. Tabi benim planlı karizma kazanma hareketim dakkasına fasa fiso oldu. Şehir dışına çıkmalar ve başka sebeplerden iki lafı bir araya getirip Arial edemedim, Times New Roman edemedim. Efendim bilenler bilir, hepimizin sevgilisi, gönlümün sultanı web tarayıcısı Firefox 3 çıktı dolanıyor uzun zamandır, şu anda da beta 5 ile bizlerle birlikte, yakın zamanda test sürümü olmaktan çıkacak gibi gözüküyor. Bunları neden anlatıyorum, zira son olarak yapılan testlerde en hızlı tarayıcı olma ünvanını da ele geçirmiş. Hala Internet explorer kullanan ya da FF kullanıp yeni sürümden haberi olmayanlar, oldurun. Evet burdan yeni starımı açıklıyorum, gönlümün Oscar'ı dalında tüm adayları sollayan isim, Uğur Gürsoy. Şu aralar çizdiği şeylere o kadar gülüyorum ve çevremdekilerde de 'yarılma' tepkileri alıyorum ki, artık kendimi tutamadım çaktım Oscar'ı, çaktım Altın Ayı'yı alakalı, alakasız. Fırat gibi efsane bir karakterle şüphesiz (gibi geliyor bana) herkesin çocukluğundan bir şeyler bulabildiği, mükemmel veleti yarattığı için, üstüne üstlük dergideki diğer köşesinde de inanılmaz işler ortaya koyduğu için avuçlarım acıyana kadar alkışlarımı sunuyorum abartılı bir ifade ile. Son olarak aklıma takılan ve çok hoşuma giden bir browser oyununun adresini vererek sözlerimi noktalamak istiyorum. Duyan vardır, oynayan vardır, yanından geçmemişi vardır, illa bir bilmeyene denk gelirde "uehauh süpermiş lan" der diye umarak tanıtacağım oyun Toon Crisis, gerçek görüntülerle animasyonun iç içe geçmesiyle fevkalbeşer bir shoot em up yapılmış, zorluk seviyesi de tatmin edici düzeyde, hatta sinir bozabilitesi var. Daha sonra browser oyunları üzerine geniş bir yazı yazmak sözünü vererek huzurlarınızdan ayrılıyorum.
Linki unuttum layn. !

Hiç yorum yok:

Hakkımda

misal burada bir isim var bir de soyad, şurda yaşım ve nereli olduğum. bu cümle bitince nerde okuduğumu, bölümümü, kaçıncı sınıf olduğumu yazacağım. sonraki cümle de klasikleşmiş bir tavırla şunları şunları yaparım diye ekleyip, akabinde biraz değişiklik olsun diye görece ayrıksı bir kaç özelliğimi daha ekleyip çok uzatmadan kendimi anlatıcam ki kafanızda bir prototip, bir fikir oluşsun. eğer üniversite öğrencisi ve yabancı-klasik-rock-elektronik bir şeyler dinliyorsam, "ha, bizim kafadan" diyeceksiniz. şimdi bunların hepsini yapmışım gibi bu yazıyı okuyup, kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. zahmet edip okuduğunuz ama bir şey öğrenemediğiniz için özür dilerim.
 

site analysis
EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu