14 Nisan 2008 Pazartesi

Bu dünyalılar acayip insanlar


Marslıları az biraz bilirim, Venüslülerle pek irtibat halinde değilim, Plutonlulara sempatim var ama bu Dünyalılar harbi acayip insanlar. Ne bulsalar yiyorlar sana yemin sana söz ya, bir de yemeden önce, yerken ve yedikten sonra acayip acayip adetler geliştirmişler, bizim oralar hiç öyle değil misal. Şimdi bu adem ve havvaların yemeklerle ilgili acayip alışkanlıklarından biraz örnek vereyim size de görün neler oluyor hayatta şübab babbaaaa...

  • Her kim ki Çin'de tabağındaki her şeyi bitirirse bu kaba bir hareketmiş, ben doymadım bana daha da verin, beni besiye çekin demekmiş efendim.
  • Fransa'da bir aşçıya ketçap var mı diye sorarsan, kafana kepçeyi yermişsin. E adam haklı sen garson dururken koca şefi mutfağından çıkarırsan gömçürtür ağzına ağzına, eline sağlık şef!
  • Kanada'da insanlar bir yemeği çok beğendiğini belli etmek için geğirirlermiş, vuruveririm elimin içiylen ağzına bak.
  • Polonyalıların bir batıl inancına göre, bir balığın tamamını yerseniz bir balıkçının teknesinin alabora olurmuş.
  • Bu tepsi gözlü japonlar ağızlarını şapırdatarak yemek yemeyi "hocum eline sağluk çokh güzeğl olmuşş" demeye getirirmiş, iyi hoş bare ağzın doluyken konuşma hay definişın ninja.

    Bir de şeyi okudum gazetede Can Dündar, Yiğit Özgür'ün karikatürlerini kast ederek, "gençlerin deyimiyle kafadan koparıyor" demiş. Ben ilk ve en son kafadan koparmak esprisini yapanın aynı insan, Yıldo olduğu ve o zaman dahi genç olmadığı, olamayacağı konusunda ısrarcıyımdır.

Hiç yorum yok:

Hakkımda

misal burada bir isim var bir de soyad, şurda yaşım ve nereli olduğum. bu cümle bitince nerde okuduğumu, bölümümü, kaçıncı sınıf olduğumu yazacağım. sonraki cümle de klasikleşmiş bir tavırla şunları şunları yaparım diye ekleyip, akabinde biraz değişiklik olsun diye görece ayrıksı bir kaç özelliğimi daha ekleyip çok uzatmadan kendimi anlatıcam ki kafanızda bir prototip, bir fikir oluşsun. eğer üniversite öğrencisi ve yabancı-klasik-rock-elektronik bir şeyler dinliyorsam, "ha, bizim kafadan" diyeceksiniz. şimdi bunların hepsini yapmışım gibi bu yazıyı okuyup, kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. zahmet edip okuduğunuz ama bir şey öğrenemediğiniz için özür dilerim.
 

site analysis
EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu