24 Nisan 2008 Perşembe

Yazarımız sıyırır ve olaylar gelişir...


"Ne sıyırıyor böyle alenen acaba?" şeklinde düşünceleri kafanızdan atmanızı ister vaziyette sizi alçak ve sevecen bir sesle teskin ederim, hemen arkasından ensenize bir şaplak çakarım. Ne de olsa sıyıran benim burda, blog da benim istediğimi yaparım ben. Evet, sıyırdım, sapıttım, elim, ayağım, sırtım, belim, şakaklarım, topuklarım, diri vücudumun tüm eklem ve uzuvlarıyla kendimi müziğe verdim okurum. İnsalığım elden gitti, gecenin 04.00 gibi saatlerinde, kapanmak için çabalayan, vücuttan ayrılmaya çalışan gözlerime, iki büklüm olmuş sırtıma rağmen durmadan durmadan yeni şarkıların peşine düştüm. Ama ben sizi uyarmamış mıydım, tee ilk yazılarımdan birisinde müzikolik bir insan olduğumu söylemiştim, yapmıştım bunu. Last.fm'e giriyorum, smiliarlara bakıyorum, neybırlarımı geziyorum, müzik bloglarına dalıyorum, dönüyorum limewire'ı açıp türlere göre rastgele sörç eyliyorum, gnoosic'e girip durmadan, tıklaya tıklaya müzik grupları isimleri elde ediyorum, yetmiyor eşin dostun messengerlarında çalan o an ki parçaları takip edip, "bu ne ki bu, güzel mi, yollsana bunu bana len?" gibi aklı-zihni kaybedercesine başkalarının ekmeğine de göz dikiyorum. Dönüyorum bulduğum bir dolu müzik sitelerine girip (misal boomkat, imeem), başka ismi, cismi duyulmamış grupları arıyorum, dinliyorum. Radyo Eksen'in listesini karıştırıyorum, hatta daha popcan siteler olan, Billboard ve Mtv'nin bile listelerine bakıyorum. Delirdim delirdim, daha birini çekip dinlerken, öbür yandan limewire'a last fm'den az önce videosunu izlediğim grubun ismini yazıyorum ama searche basmadan önce, msnden gelen şarkının inmesini bekliyorum ve aynı anda diğer müzik sitesi neden bu kadar yavaş açılıyor diye kızıyorum ben! Yaklaşmayın ya, ya da yaklaşın böyle, fiti fiti gelin, "abi bi şarkı var süpermiş yollim mi :))) ?" deyin, yapın priminizi, nazarımda o an için en süper insan olun, gözüme sevimli gözükün. Sonra kaybolun ortalıktan, gidip benim bilmediğim süper müzikleri araştırın yaa! N'olursunuz be, biliyorum hala dinlemediğim o kadar çok güzel parça var ki nolur verin isimlerini tek tek, fırat gibi oldu suratım sana yemin olsun ühühüm. bitti ki.

Hiç yorum yok:

Hakkımda

misal burada bir isim var bir de soyad, şurda yaşım ve nereli olduğum. bu cümle bitince nerde okuduğumu, bölümümü, kaçıncı sınıf olduğumu yazacağım. sonraki cümle de klasikleşmiş bir tavırla şunları şunları yaparım diye ekleyip, akabinde biraz değişiklik olsun diye görece ayrıksı bir kaç özelliğimi daha ekleyip çok uzatmadan kendimi anlatıcam ki kafanızda bir prototip, bir fikir oluşsun. eğer üniversite öğrencisi ve yabancı-klasik-rock-elektronik bir şeyler dinliyorsam, "ha, bizim kafadan" diyeceksiniz. şimdi bunların hepsini yapmışım gibi bu yazıyı okuyup, kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. zahmet edip okuduğunuz ama bir şey öğrenemediğiniz için özür dilerim.
 

site analysis
EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu